Навчальна дисципліна удосконалює компетентність здобувача вищої освіти аналізувати і узагальнювати результати досліджень різних рівнів організації живого, біологічних явищ і процесів, проводити дослідження на відповідному рівні. Вивчення структурних особливостей тіла людини, будови регуляторних систем допоможе майбутнім фахівцям володіти анатомічною морфологією, вивчити будову регуляторних систем організму людини; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки у будові тіла та в організмі людини як єдиному цілому, яке нерозривно зв’язане із зовнішнім середовищем.
- Teacher: Рубановська Наталія
Навчальна дисципліна «Біологія індивідуального розвитку» є складовою програми професійної підготовки фахівців ступеня вищої освіти «Магістр» спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини).
«Біологія індивідуального розвитку» є обов’язковою дисципліною, що висвітлює питання загальних закономірностей і механізмів, які лежать в основі індивідуального розвитку організмів різних таксономічних груп тварин, особливості його перебігу за різного впливу факторів довкілля; закономірності послідовного чергування періодів онтогенезу; особливості мікроскопічної та субмікроскопічної організації організмів різних таксономічних груп на різних етапах онтогенезу та за певних умов; причини аномалій розвитку і механізми старіння організму.
- Teacher: Григорчук Інна
- Teacher: Касіяник Ігор
- Teacher: Матуз Ольга
Програма вивчення навчальної дисципліни «Ріст і розвиток рослин» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістра спеціальності 014 Середня освіта (Біологія) за освітньою програмою Біологія
Метою навчальної дисципліни «Ріст і розвиток рослин» є ознайомлення студентів з теоретичними та практичними аспектами пізнання особливостей і закономірностей процесів росту і розвитку рослин, способами регуляції цих процесів.
Завдання дисципліни:
1) сформувати уявлення про онтогенез рослинної клітини, життєвий цикл вищих рослин і способи та шляхи управління цими процесами;
2) сформувати розуміння еволюційної єдності рослинних організмів різних екологічних груп;
3) сприяти розвитку аналітичного та екологічного мислення студентів з питань збереження біорізноманіття, охорони фітоценозів, раціонального використання рослинних ресурсів, біотехнології та інтродукції рослин.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
Знати:
· основні поняття та терміни, що стосуються росту і розвитку рослин
· органоїди рослинної клітини
· твірні тканини
· вегетативні та генеративні органи рослин
· особливості росту і розвитку однодольних та дводольних рослин
· основні принципи регуляції росту та морфогенезу рослин.
Вміти:
· на основі набутих знань та за допомогою відповідних атласів розпізнавати органоїди рослинної клітини, певні типи тканин, органи рослин залежно від етапу індивідуального розвитку
· обирати та використовувати на практиці основні методи досліджень для розв’язання практичних завдань
· самостійно працювати з науковою літературою.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 години / 4 кредити ECTS.
- Teacher: Григорчук Інна