Мета курсу Інноваційні парадигми мовознавства - сформувати у здобувачів другого (магістерського) рівня освіти знання в галузі загального мовознавства та історії лінгвістичних вчень, систематизувати та поглибити в історико-хронологічному плані вже наявні знання про основні етапи, школи і напрями у розвитку лінгвістичної думки, формувати у студентів уявлення про загальні закономірності будови, функціонування та розвитку мови в цілому і про специфіку прояву загальних законів в будові і функціонуванні мовних систем.

Виробнича педагогічна практика здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література) факультету української філології та журналістики є обов’язковою освітньою компонентою освітньо-професійної програми «Середня освіта (Українська мова і література)», спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття і вдосконалення фахових компетентностей.

Зміст виробничої педагогічної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти визначається тими функціями, які їм доведеться виконувати відповідно до кваліфікації, а саме: вчителя української мови і літератури закладу загальної середньої освіти.

Мета виробничої педагогічної практики – оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними технологіями, формами організації та інструментами праці в галузі їх майбутньої професії, формування та розвиток у них професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих умовах, виховання потреби систематично формувати професійні компетентності та навички і творчо застосовувати їх у практичній діяльності, підготувати здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти до самостійного і цілісного виконання функцій учителя української мови і літератури закладу загальної середньої освіти, класного керівника.