Метою викладання навчальної дисципліни «Стратегічне управління туристичним бізнесом (стратегічний менеджмент, стратегічний маркетинг)» є формування знань у студентів щодо теоретичних основ стратегічного управління в туризмі, ознайомлення з сучасними методами і прийомами роботи в умовах галузевої конкуренції, набуття практичних навичок використання методик стратегічного аналізу, розроблення стратегій та вміння використовувати необхідний інструментарій стратегічного менеджменту в конкретній ситуації при розробленні управлінських рішень.
- Викладач: Людмила Матвейчук
Метою дисципліни є вивчення теоретичних основ інноваційного менеджменту в туризмі, розроблення та запровадження інноваційного туристичного продукту, використання інноваційних технологій в його формуванні, обслуговуванні туристів; застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.
- Викладач: Марусей Тетяна