Програма вивчення навчальної дисципліни "Управління інформаційними зв'язками" укладена відповідно до освітньої (освітньо-професійної / освітньо-наукової) програми підготовки фахівців першого рівня вищої освіти галузі знань 073 Мнджмент.

Тип дисципліни: професійно орієнтована.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є інформаційні зв'язки в закладах освіти.

Міждисциплінарні зв'язки : з педагогікою вищої школи, психологією вищої школи, педагогічною майстрерністю керівника навчального закладу.

програма навчальної дисципліни складається з одного змістового модуля.


Дана практика є завершальним етапом системи професійної підготовки фахівця за спеціальностю 073 Менеджмент освітньою програмою «Управління навчальним закладом», підготовки здобувача до подальшої самостійної діяльності з фаху та виконання кваліфікаційної роботи.

Метою практики є підготовка кваліфікованого керівника закладу освіти, актуалізація теоретичної складової системи професійної підготовки, посилення професійних установок, розвиток управлінських здібностей, формування управлінської культури майбутнього керівника закладу освіти, стимулювання творчої інноваційної діяльності в управлінні освітою, зростання його особистості як управлінця-професіонала, оволодіння сучасними методами, засобами та технологіями організації праці управлінця, формування професійних, дослідницьких компетентностей, мотивація подальшого професійного вдосконалення.

Метою вивчення навчальної дисципліни «Аудит та оцінювання управлінської діяльності» є: засвоєння студентами знань і умінь з організації, проведення та аналізу аудиту і оцінювання управлінської діяльності організацій (підприємств, установ), а саме: організація аудиторської перевірки; виявлення недоліків та проблем у методиці управління керівників різних ланок; комплексний аналіз існуючого стану управлінської діяльності на основі зібраних даних та надання рекомендацій щодо механізмів підвищення економічності, ефективності й результативності роботи суб'єктів управлінської діяльності в галузі освіти різних  рівнів.

Метою вивчення навчальної дисципліни «Історія управління освітою» є: надання ґрунтовних знань з історії становлення та розвитку системи вітчизняної освіти та державного й громадського управління нею,  періодизації їх розвитку, особливостей формування провідних тенденцій, суперечностей і закономірностей освітніх процесів, співвідношення історії й сучасного розвитку теорії та практики управління освітою, актуалізації історичного досвіду в умовах модернізації національної освіти.