Мета вивчення навчальної дисципліни – ознайомити студентів з головними критеріями аналізу пам’яток архітектури, творів скульптури, живопису, графіки та декоративно-прикладного мистецтва; закріпити знання студентів з історії мистецтва, навчити застосовувати їх при аналізі мистецьких творів; формувати світоглядні уявлення студентів, їх ціннісні орієнтації, духовно-творчий потенціал; здійснювати естетичне виховання студентів, розвивати їхній художній смак, образне мислення, творчу уяву, зорову пам’ять, композиційні уміння та навички; виховувати в них особистісно-ціннісне ставлення до мистецтва.
Вміння аналізувати мистецькі твори є необхідним для студентів художніх спеціальностей вищих навчальних закладів і знадобиться їм у майбутній професійній діяльності, наприклад педагогічній, екскурсійній, науково-дослідній тощо.
- Викладач: Бренюк Алла

На сьогоднішній день ми спостерігаємо активне впровадження комп’ютерних технологій в мистецтво, що значно розширює його можливості; реалізацією завдань розшифровки з допомогою комп'ютерних технологій, прочитання, глибокого аналізу багатьох творів мистецтва минулого і сучасності. Комп'ютер – засіб моделювання та демонстрації законів, що лежать в основі художньої, наукової і технічної творчості, як засіб створення новітніх творів мистецтва.
- Викладач: PIDHURNYY Ivan by Picxart
- Викладач: PIDHURNYY Ivan by Picxart
- Викладач: Кліщ Оксана
- Викладач: Мендерецька Наталія
Зміст програми передбачає вивчення декоративно-ужиткового мистецтва в цілому, його складових, послідовного розвитку на окремих історичних етапах, ознайомлення з найвідомішими пам’ятками мистецтва й провідними майстрами. Підготовка студентів здійснюється шляхом вивчення основних мотивів орнаментики і технік декорування різних видів декоративно-прикладного мистецтва, характерних для окремих стилів та епох, від часів первісного суспільства до ХХ століття.
Метою викладання навчальної дисципліни «Історія декоративно-ужиткового мистецтва» є: вивчення закономірностей еволюції декоративно-прикладного мистецтва від найдавніших часів до початку ХХ століття у взаємозв’язку з загальним розвитком мистецтва; формування глибокої теоретичної системи знань з історії декоративно-прикладного мистецтва; виховання гармонійно розвиненої особистості, здатної до систематичного самовдосконалення і творчості; засвоєння студентами теоретичних та практичних знань, умінь і навичок, необхідних для адекватної художньої діяльності; розвиток художньо-образного мислення та особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва.
- Викладач: Бренюк Алла
Мета: метою викладання навчальної дисципліни «Історія мистецтва» є формування у студентів глибокої теоретичної системи знань з історії зарубіжного образотворчого мистецтва; виховання гармонійно розвиненої особистості, здатної до систематичного самовдосконалення, творчості; засвоєння студентами теоретичних та практичних знань, умінь та навичок, необхідних для адекватної реставраційної діяльності; розвиток особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, художньо-образного мислення, стимуляція творчого потенціалу.
- Викладач: Мендерецька Наталія
Метою викладення навчальної дисципліни “Іконографія” є формування у студентів глибокої теоретичної системи знань з історії іконографії, щодо основних сюжетів та символів християнського мистецтва; формування практичних навиків візуальної атрибуції творів сакрального живопису та просторово-предметного наповнення християнських храмів східного та західного обрядів; виховання гармонійно розвиненої особистості, здатної до систематичного самовдосконалення, творчості; засвоєння студентами теоретичних та практичних знань, умінь та навичок, необхідних для реставраційної діяльності; розвиток особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, художньо-образного мислення, стимуляцію творчого потенціалу.
- Викладач: Кучма Надія