Метою вивчення навчальної дисципліни “Інформаційні технології” є формування у студентів знань про принципи побудови та функціонування персональних комп'ютерів, організацію обчислювальних процесів на персональних комп’ютерах та їх алгоритмізацію, програмне забезпечення персональних комп’ютерів і комп’ютерних мереж, а також ефективне використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності.
- Teacher: Кух Оксана
- Teacher: Моцик Ростислав
Предмет вивчення дисципліни: категорії та конструкції
нормативно-правового регулювання господарської діяльності й підприємницького
законодавства, основних тенденцій його розвитку і застосування судами
(господарськими судами) та іншими органами, які запроваджують його в ужиток.
Мета вивчення навчальної дисципліни – набуття студентами навичок роботи з нормативним
матеріалом, уміння розв’язувати конкретні правові ситуації, які виникають у
сфері підприємництва на базі національного та міжнародного законодавства.
Завдання:
– вивчення і аналіз законодавства у сфері підприємницької діяльності, здобуття та поглиблення знань з основних питань підприємницького права;
– аналіз основних категорій, що входять до термінологічної системи підприємницького права;
– здійснення характеристики суб’єктів підприємницького права;
– вивчення і аналіз проблемних аспектів правового впливу на сферу комерційного господарювання;
– визначення сучасного стану та напрямків модернізації правового регулювання відносин, що виникають під час легалізації та безпосереднього здійснення підприємницької діяльності;
– набуття навичок щодо використання отриманих знань у практичній діяльності та практичного застосування норм законодавства у сфері підприємницької діяльності (підготовка до практичної діяльності).Розподіл балів, які отримують студенти
Поточний і модульний контроль (100 балів) |
Залік |
|||||
Змістовий модуль 1 (50 балів) |
Змістовий модуль 2 (50 балів) |
100 |
||||
Поточний контроль |
ІНДЗ |
МКР |
Поточний контроль |
Сам. роб. |
МКР |
|
20 балів |
5 бали |
25 балів |
20 балів |
5 бали |
25 балів |
- Teacher: Буторіна Вероніка
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Економічна теорії: мікроекономіка» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів для студентів заочної форми навчання галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 07 Управління та адміністрування спеціальність 051 Економіка, 071 Облік і оподаткування , 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.
Тип дисципліни. Дисципліна відноситься до професійної підготовки 02.02, нормативна.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: особливості функціонування економічної системи на мікрорівні, специфіка поведінки учасників економічного процесу включаючи поведінку ринку виробника і споживача, домашнього господарства і держави.
Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Економічна теорії: мікроекономіка» вивчається після вивчення таких дисциплін як «Основи підприємництва», «Політекономія».
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів:
1. Основи поведінки споживача та виробника.
2. Виробництво та ціноутворення в різних ринкових структурах.
Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Економічна теорія: мікроекономіка» є формування ринково орієнтованого економічного світогляду, знань і навичок стосовно з’ясування механізмів встановлення та відновлення рівноваги мікросистем та підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Економічна теорія: мікроекономіка» є:
· оволодіння універсальним інструментарієм прийняття раціональних господарських рішень;
· пізнання закономірностей функціонування мікросистем (індивідів, домашніх господарств, підприємств, організацій) у різних ринкових ситуаціях;
· характеристика та аналіз основних типів ринкових структур - досконалої конкуренції, чистої монополії, монополістичної конкуренції, олігополії;
· розкриття особливостей функціонування ринків факторів виробництва та утворення цін на послуги праці, капіталу, природних ресурсів відповідно до типу ринкової структури;
· визначення впливу загальної ринкової рівноваги на ефективність розміщення ресурсів в економіці, дослідження причин обмеженої недостатності ринкового регулювання, критерії оцінки добробуту, необхідності державного втручання в економіку.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- сутність, мету і концептуальні основи мікроекономічного аналізу;
- обґрунтування раціонального споживчого вибору згідно з кардиналістським та одиналістським підходами
- наслідки зміни цін і доходу споживача на споживчий вибір;
- дію законів попиту та пропозиції та особливості впливу цінових і нецінових детермінант;
- умови вибору комбінацій виробничих факторів за критеріями мінімізації витрат чи максимізації випуску;
- взаємозв’язки функції виробництва та функції витрат у коротко- строковому та довгостроковому періодах;
- правила поведінки фірми за умов зміни ринкової ситуації;
- особливості попиту й пропозиції факторів виробництва та механізм визначення їх цін у різних ринкових структурах.
вміти:
- моделювати поведінку споживача з урахуванням спадної граничної корисності блага;
- знаходити оптимальний варіант вибору споживача на основі принципу рівності зважених граничних корисностей;
- визначати зміни оптимального стану під впливом зміни переваг споживача та зміни його доходу;
- виконувати графічну побудову ліній "доход – споживання", "ціна – споживання";
- моделювати ситуації порушення ринкової рівноваги і давати їх характеристику;
- визначати основні показники, що характеризують ефективність стратегії підприємства у коротко- та довгостроковому періодах;
- обчислювати витрати виробництва та виконувати економічні обґрунтування вибору мінімально ефективного розміру підприємства та оптимальної потужності діючого підприємства;
- використовувати правила поведінки фірми в реальній економіці в умовах будь-якої ринкової ситуації;
- обґрунтовувати оптимальний вибір товаровиробника, який купує фактори виробництва, та робітника щодо праці і відпочинку;
- визначати ринкову ціну виробничого фактору.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 180 години / 6 кредитів ECTS.
Загальні компетентності:
1. Приймати оптимальні економічні рішення в умовах обмежень, що накладаються на можливості суб’єктів господарювання: визначати оптимальні економічні рішення суб’єктів господарювання, виходячи з умови їхньої раціональності; Визначати оптимальні економічні рішення суб’єктів господарювання, виходячи з обмежень, що накладаються на їхні можливості; проводити аналіз впливу обмежень, які накладаються на можливості суб’єктів господарювання та зумовлюють якість прийняття економічних рішень.
2. Розробляти оптимальні економічні рішення з використанням практичного інструментарію мікроаналізу: визначати способи формалізації та реалізації оптимальних економічних рішень суб’єктів господарювання з використанням практичного інструментарію мікроаналізу; здійснювати обґрунтований вибір інструментів та моделей для формування оптимальних економічних рішень суб’єктів господарювання.
3. Здійснювати обґрунтування оптимальних економічних рішень суб’єктів господарювання та їх реалізацію в умовах обмежень, що накладаються на їхні можливості: Здійснювати обґрунтування оптимальних економічних рішень суб’єктів господарювання; Формувати напрями підвищення ефективності економічних рішень суб’єктів господарювання.
- Teacher: Буторіна Вероніка
Метою
вивчення дисципліни «Охорона
праці в галузі» є: формування у майбутніх фахівців умінь та компетенцій для забезпечення ефективного
управління охороною праці та поліпшення умов праці з урахуванням досягнень
науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду, а також в усвідомленні
нерозривної єдності успішної професійної діяльності з обов’язковим дотриманням
усіх вимог безпеки праці у конкретній галузі.