- Teacher: Гудима Наталія
- Teacher: Олинець Тетяна
- Teacher: Бахмат Наталія
- Teacher: Довгань Олена
Мета вивчення навчальної дисципліни «Лінгвістичний аналіз художнього твору в початковій школі» є дослідження загальних закономірностей породження, структурного формування та функціонування тексту (дискурсу) в сучасному комунікативному середовищі; надати відповідний теоретичний матеріал у концепції НУШ, розробити систему вправ для формування комунікативних умінь в учнів початкової ланки освіти, визначати функціональне призначення граматичного матеріалу в мовленні, що сприятиме реалізації важливих дидактичних принципів у процесі розвитку мовлення молодших школярів.
Метою навчальної дисципліни «Основи інклюзивної освіти» є: засвоєння студентами теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є особливості навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних закладах
- Teacher: Докучина Тетяна
- Teacher: Докучина Тетяна
- Teacher: Марціновська Ірина Петрівна
Курс зорієнтований на формування у майбутніх учителів початкових класів фахової предметної компетентності з реалізації змісту природничої, громадянської та історичної освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти у контексті Концепції «Нова українська школа» та чинних Типових освітніх програм.
- Teacher: Бахмат Наталія
- Teacher: Довгань Олена
- Teacher: Дорож Ірина
Навчальна дисципліна забезпечує формування у майбутніх учителів початкових класів психолого-педагогічної компетентності щодо особливостей розвитку особистості та пізнавальних процесів молодших школярів як теоретичної бази освоєння освітніх програм системи початкової освіти відповідно до Державного стандарту початкової освіти, концепції «Нова українська школа», Стандарту вищої освіти України першого (бакалаврський) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта та потреб суспільства.
- Teacher: Бахмат Наталія
- Teacher: Довгань Олена
- Teacher: Дорож Ірина