Курс "Дошкільна  лінгводидактика" спрямований  на  формування  у здобувачів  вищої освіти знань і умінь з навчання  та  розвитку мовлення дітей  на  різних етапах  дошкільного  дитинства відповідно до державних стандартів вищої школи та Базового компонента дошкільної освіти.

Вивчення  курсу "Ознайомлення  дітей  із суспільним  довкіллям" спрямований на формування здатності у здобувачів  вищої освіти до ознайомлення  дітей  раннього і дошкільного віку з предметним  і  суспільним  довкіллям; оволодіння ефективними методами і прийомами освітньої роботи в ЗДО, усвідомлення значущості відповідального ставлення до довкілля, адекватної поведінки в  ньому; здатності  до організації  різних форм освітньо-виховної роботи з використанням ефективних  засобів  навчання і  виховання. 

Навчальна пропедевтична практика в закладах дошкільної освіти – обов’язковий освітній компонент професійної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта. Логопедія». Ця практика має ознайомлювальний характер і є підготовчим етапом у засвоєнні знань практичного змісту та їх використанні в безпосередній роботі.

Практика є невід’ємною складовою системи професійної підготовки педагога закладу дошкільної освіти. Саме педагогічна практика забезпечує фундамент для формування основних педагогічних умінь та навичок майбутніх вихователів. Головною метою практичної підготовки здобувачів вищої освіти є сприяння вихованню професійних якостей і психічних властивостей особистості майбутнього спеціаліста, розвитку в здобувача вищої освіти інтересу до обраної професії.
Навчальна педагогічна практика в закладах дошкільної освіти є: важливим елементом у системі безперервної педагогічної практики майбутніх педагогів. Цей вид практики сприяє ознайомленню здобувачів вищої освіти з функціями вихователя закладу дошкільної освіти (далі – ЗДО); складовою частиною освітнього процесу, що забезпечує поєднання теоретичної підготовки здобувачів із практичною діяльністю закладів освіти та сприяє накопиченню особистісного досвіду, необхідного для реалізації творчого підходу у роботі з дітьми раннього та дошкільного віку.

Мета практики: формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про освітній процес сучасного закладу дошкільної освіти і діяльність вихователя як головного організатора освітнього процесу; оволодіння сучасними методами та формами організації освітнього процесу в групах раннього та дошкільного віку, формування професійних умінь потрібних для догляду, розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку, поглиблення знань здобувачів з фахових дисциплін через практичну підготовку.

Завдання практики:

  • формування вмінь застосовувати набуті теоретичні знання на практиці;
  • виховання професійного інтересу, формування творчого ставлення до професії вихователя ЗДО;
  • формування професійної мотивації, необхідних якостей особистості майбутнього фахівця дошкільної освіти;
  • розвивати навички спілкування з дітьми раннього та дошкільного віку, педагогічним колективом;
  • формування знань про особливості організації освітнього процесу в групах раннього та дошкільного віку шляхом спостереження та аналізу педагогічних явищ;
  • формування умінь спостереження, аналізу та оцінки освітньо-виховного процесу в ЗДО, його відповідності програмним вимогам;
  • формування умінь вести записи спостережень, обробляти, узагальнювати отриману в ході спостережень інформацію;
  • розвиток потреби в самопізнанні й самовдосконаленні.