Курс "Дошкільна лінгводидактика" спрямований на формування у здобувачів вищої освіти знань і умінь з навчання та розвитку мовлення дітей на різних етапах дошкільного дитинства відповідно до державних стандартів вищої школи та Базового компонента дошкільної освіти.
- Викладач: Ватаманюк Галина Петрівна
Вивчення курсу "Ознайомлення дітей із суспільним довкіллям" спрямований на формування здатності у здобувачів вищої освіти до ознайомлення дітей раннього і дошкільного віку з предметним і суспільним довкіллям; оволодіння ефективними методами і прийомами освітньої роботи в ЗДО, усвідомлення значущості відповідального ставлення до довкілля, адекватної поведінки в ньому; здатності до організації різних форм освітньо-виховної роботи з використанням ефективних засобів навчання і виховання.
- Викладач: Ватаманюк Галина Петрівна
Навчальна пропедевтична практика в закладах дошкільної освіти – обов’язковий освітній компонент професійної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта. Логопедія». Ця практика має ознайомлювальний характер і є підготовчим етапом у засвоєнні знань практичного змісту та їх використанні в безпосередній роботі.
- Викладач: Бабюк Тетяна Йосипівна
- Викладач: Ватаманюк Галина Петрівна
- Викладач: Газіна Ірина Олександрівна
- Викладач: Галаманжук Леся Людвигівна
- Викладач: Гордійчук Мар’яна
- Викладач: Демчик Катерина
- Викладач: Каньоса Наталія Григорівна
- Викладач: Пукас Іванна
Практика є невід’ємною складовою системи професійної підготовки педагога закладу дошкільної освіти. Саме педагогічна практика забезпечує фундамент для формування основних педагогічних умінь та навичок майбутніх вихователів. Головною метою практичної підготовки здобувачів вищої освіти є сприяння вихованню професійних якостей і психічних властивостей особистості майбутнього спеціаліста, розвитку в здобувача вищої освіти інтересу до обраної професії.
Навчальна педагогічна практика в закладах дошкільної освіти є: важливим елементом у системі безперервної педагогічної практики майбутніх педагогів. Цей вид практики сприяє ознайомленню здобувачів вищої освіти з функціями вихователя закладу дошкільної освіти (далі – ЗДО); складовою частиною освітнього процесу, що забезпечує поєднання теоретичної підготовки здобувачів із практичною діяльністю закладів освіти та сприяє накопиченню особистісного досвіду, необхідного для реалізації творчого підходу у роботі з дітьми раннього та дошкільного віку.
Мета практики: формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про освітній процес сучасного закладу дошкільної освіти і діяльність вихователя як головного організатора освітнього процесу; оволодіння сучасними методами та формами організації освітнього процесу в групах раннього та дошкільного віку, формування професійних умінь потрібних для догляду, розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку, поглиблення знань здобувачів з фахових дисциплін через практичну підготовку.
Завдання практики:
- формування вмінь застосовувати набуті теоретичні знання на практиці;
- виховання професійного інтересу, формування творчого ставлення до професії вихователя ЗДО;
- формування професійної мотивації, необхідних якостей особистості майбутнього фахівця дошкільної освіти;
- розвивати навички спілкування з дітьми раннього та дошкільного віку, педагогічним колективом;
- формування знань про особливості організації освітнього процесу в групах раннього та дошкільного віку шляхом спостереження та аналізу педагогічних явищ;
- формування умінь спостереження, аналізу та оцінки освітньо-виховного процесу в ЗДО, його відповідності програмним вимогам;
- формування умінь вести записи спостережень, обробляти, узагальнювати отриману в ході спостережень інформацію;
- розвиток потреби в самопізнанні й самовдосконаленні.
- Викладач: Бабюк Тетяна Йосипівна
- Викладач: Ватаманюк Галина Петрівна
- Викладач: Газіна Ірина Олександрівна
- Викладач: Галаманжук Леся Людвигівна
- Викладач: Гордійчук Мар’яна
- Викладач: Демчик Катерина
- Викладач: Каньоса Наталія Григорівна
- Викладач: Пукас Іванна