Мета та завдання навчальної дисципліни

Приєднання України до Болонського процесу, прагнення нашої держави інтегруватися в низку європейських та світових структур ставить перед вітчизняною системою освіти низку додаткових вимог, щодо підготовки висококваліфікованих фахівців, в тому числі з фізичної культури та спорту. Однією з цілей Болонського процесу є уніфікація навчальних програм та стандартів освіти. При підготовці спеціалістів з фізичної культури та спорту, вирішення цієї проблеми є не можливим без аналізу теоретичної та практичної складових організації фізичного виховання в провідних світових державах.

Мета навчальної дисципліни: оволодіння студентами інформацією про науково-методичні, програмно-нормативні, правові та організаційні основи зарубіжних систем фізичного виховання.

Завдання навчальної дисципліни:

1. Ознайомити з історичними особливостями формування систем фізичного виховання в зарубіжних країнах.

2. Засвоїти теоретичні знання про основи фізичного виховання дітей шкільного віку в зарубіжних країнах.

3. Засвоїти теоретичні знання про основи фізичного виховання студентської молоді в зарубіжних країнах.

4. Засвоїти теоретичні знання про основи фізичного виховання дорослого населення в зарубіжних країнах.

5. Вивчити світовий досвід організації та проведення різних форм фізичного виховання.

6. Вивчити особливості програмно-нормативного забезпечення процесу фізичного виховання за кордоном.

7. Ознайомити з методикою тестування рівня фізичної підготовленості в зарубіжних країнах.

8. Вивчити специфіку діяльності фізкультурно-спортивних організацій за кордоном.

9. Вивчити досвід фізкультурно-оздоровчої роботи з людьми з особливими потребами в зарубіжних країнах.

1.2. У результаті вивчення навчальної дисципліни "Зарубіжні системи фізичного виховання " студенти повинні знати:

 історичні особливості формування систем фізичного виховання в зарубіжних країнах;

 місце та значення фізичного виховання в системі загальної освіти зарубіжних країн;

 методологічні та теоретичні основи педагогічного процесу фізичного виховання в зарубіжних країнах;

 законодавчі та програмно-нормативні засади зарубіжних систем фізичного виховання;

 підходи до організації та проведення різних форм фізичного виховання у зарубіжних країнах;

 особливості діяльності закордонних організацій пов’язаних з фізичною культурою.

Студенти повинні вміти:

1. творчо використовувати отримані знання при вирішенні педагогічних, навчально-виховних, науково-методичних завдань з врахуванням світового досвіду організації процесу фізичного виховання;

2. аналізувати, узагальнювати і розповсюджувати передовий досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;

3. здійснювати науково-дослідну та методичну роботу, орієнтуватись в спеціальній науково-педагогічній літературі.