Метою викладання навчальної дисципліни “Мовленнєві та сенсорні системи та їх порушення” є: формування у студентів основоположних знань, спрямованих на адекватний вибір методів медико-педагогічної корекції і компенсації сенсорних і мовленнєвих порушень.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Мовленнєві та сенсорні системи та їх порушення” є:

-  знайомство студентів з анатомо-фізіологічними особливостями мовленнєвої та сенсорної системи, з причинами і основними симптомами порушень сенсорних систем і мовлення у дітей, лікуванням і профілактикою даної патології;

- формування уявлення про основні методи і прийоми дослідження сенсорних систем;

- опанування системою знань про використанням  методів корекції і компенсації слуху зору, розвитку мовлення і загального розвитку дитини.