Навч. та роб. програми з ОМІ та КК (бакалаври 2 р.)  навч. план 2018 р..docxНавч. та роб. програми з ОМІ та КК (бакалаври 2 р.) навч. план 2018 р..docx

Опис  (анотація): навчальна дисципліна «Основний музичний інструмент та концертмейстерський клас»  передбачає:

-         оволодіння спеціальними знаннями, вміннями та навичками гри на основному музичному інструменті, необхідних для відтворення художнього задуму твору;

-          формування навичок виконавського саморегулювання;

-          виконання музичних творів різних епох і стилів на високому художньому рівні;

-         акомпанування солістам (вокалістам, інструменталістам) або власному співу;

-         розвиток музичних здібностей та художніх смаків студентів у процесі вивчення та виконання музичних творів;

-          оволодіння методикою навчання гри на музичному інструменті;

-         оволодіння раціональними методами роботи над музичним твором;

-         формування навичок самостійної роботи за музичним інструментом.

Тип: дисципліни професійної і практичної підготовки

Термін вивчення: 1, ІІ, ІІІ курси (І, ІІ, ІІІ, ІV, V, VІ семестри).


Викладацький склад: доктор педагогічних наук, професор кафедри музичного мистецтва Лабунець В. М.; ; кандидат педагогічних наук, доцент   кафедри музичного мистецтва Карташова Ж. Ю.; кандидат мистецтвознавства, доцент  кафедри музичного мистецтва Боршуляк А.М..; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва Чайка С.В.;  кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музичного Лаврентьєва Н.В.; 

          Метою навчальної дисципліни  «Основний музичний інструмент і концертмейстерський клас» є підготовка майбутнього викладача музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності в школі, музичних дитячих та спеціалізованих мистецьких навчальних закладах, яка передбачає оволодіння студентами високим рівнем виконавства на музичному інструменті та опанування методикою навчання в класі основного музичного інструмента.

Основними завданнями дисципліни «Основний музичний інструмент та концертмейстерський клас» є:

-         формування у студентів позитивного, свідомого ставлення до музично-виконавської підготовки з основного музичного інструмента;

-         засвоєння всієї системи виконавських умінь і навичок, необхідних для відтворення художнього задуму твору;

-         формування навичок виконавського саморегулювання  виконання музичних творів різних епох і стилів на високому художньому рівні;

-         акомпанування солістам (вокалістам, інструменталістам) або власному співу;

-         організація самостійної  роботи за музичним інструментом.

-         формування у студентів музично-педагогічних здібностей (розвиток музичних здібностей та художніх смаків студентів у процесі виконання музичних творів;

-         формування у студентів організаційно-педагогічних здібностей (організація та проведення музично-освітніх заходів);

-          формування у студентів інструментально-методичних вмінь (для музично-педагогічної роботи в класі основного музичного інструмента в музичному дитячому гуртку, студії тощо).

-         формування зорової, слухової й рухової сфер виконавця (не допускати переважання однієї над іншою);

-         використання сучасних технічних засобів для слухання і запису  власних варіантів розучуваного твору;

використання дидактичних принципів навчання: міцності засвоєння знань (активізація різних видів пам’яті, настанова на міцне і тривале запам’ятовування); свідомості та активності в роботі над музичним твором; цілеспрямоване сприйняття музичного твору, осмислення його змісту, стилю, форми, фактури, а також процесу автоматизації виконавських навичок; систематичності й послідовності (в плануванні роботи, вивченні навчального репертуару і поступовому ускладненні виконавських прийомів); доступності і врахування вікових та індивідуальних особливостей студентів (рівень підготовки на музичному інструменті; рівень музичних здібностей).