Опанувати успішну модель саморозвитку особистості можна під час тренінгу особистісного зростання. Основне завдання тренінгу особистісного зростання полягає в гармонізації особистості, подоланню внутрішніх перешкод, що заважають ефективному самовизначенню, використанню внутрішніх ресурсів, розвитку спонтанності і розкритті творчого потенціалу людини.  Тренінг особистісного зростання сприяє вирішенню проблем, особливо, серед молоді. Важливим він є для майбутніх соціальних працівників, професійна діяльність яких передбачає інтерактивну взаємодію та роботу з людьми у складних життєвих обставинах.    

Мета курсу: формування в учасників компетенцій, необхідних для мобілізації внутрішніх резервів психіки для особистісного розвитку, вироблення навичок впевненої поведінки, розвиток особистості, що сприяє особистісному росту і максимальному використанню свого потенціалу в житті й у професійній діяльності.

Програмні компетентності навчання

Вивчення навчальної дисципліни «Тренінг особистого зростання соціального працівника» передбачає застосування таких загальних та фахових компетентностей:

Загальні компетентності:

ЗК 11 Здатність працювати в команді.

ЗК 12 Здатність до міжособистісної взаємодії.

Спеціальні (фахові) компетентності:

ФК 18 Здатність використовувати методи акмеології, акмеологічних технологій для підвищення власного професійного і особистісного потенціалу

ФК 23 Здатність оцінювати результати та якість професійної діяльності у сфері соціальної роботи.

Програмні результати навчання: 

ПРН 22 Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі міждисциплінарної команди фахівців.