Друга іноземна мова.docxДруга іноземна мова.docx

Практичні заняття з другої іноземної мови проводяться з метою підготовки висококваліфікованих, вмотивованих, здатних до автономного підвищення своєї кваліфікації фахівців-філологів – учителів і викладачів англійської мови, у ході комплексної реалізації практичної, виховної, розвиваючої та професійно-педагогічної мети в процесі практичного оволодіння іноземною мовою. Практична мета полягає у формуванні в студентів лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетенції.

Професійно-педагогічна мета полягає у формуванні комунікативно-методичної компетенції. Вона передбачає володіння мовою на рівні, що визначається конкретною педагогічною ситуацією, і оволодіння вміннями педагогічного спілкування.

На практичних заняттях увага зосереджується на різних видах писемної та усної роботи, а саме:

-         розвиток усного діалогічного та монологічного мовлення професійного спрямування;

-         перевірка, опрацьованих студентами перекладів текстів, написання ессе, аналіз неточностей;

-         виконання вправ на закріплення умінь аналізу тексту та навичок перекладу;

-         розвиток навичок Reading Comprehension, Listening Comprehension.

     Програмні компетентності навчання уміщують:

знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів) здатність працювати в команді;

здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

здатність застосовувати набуті знання в практичних ситуаціях;

здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;

- здатність використовувати знання англійської мови в освітній діяльності;

здатність до адаптації та дії в новій ситуації;

    Очікувані результати навчання з дисципліни :

·   володіння основами професійної культури, має здатність створювати й редагувати тексти професійного змісту англійською мовою;

·   розуміння мовлення колег по навчанню, викладачів і диктора на аудіо- та відеоносіях, що містять інформацію англійською мовою в межах пройденого лексичного матеріалу;

·   володіння усним мовленням (говорінням) у стандартних ситуаціях, близьких до пройдених тем.

·   усне переказування знайомого тексту, а також прослуханого чи побаченого на аудіо- або відеоносіях матеріалу чи прочитаного викладачем уголос нового тексту, що містить, в основному, знайому лексику.

·   володіння діалогічним мовленням у стандартних, близьких до пройдених тем, ситуаціях спілкування;

·   розуміння змісту художніх, науково-популярних та публіцистичних текстів, виокремлення деталіей що несуть вагоме інформаційне навантаження.

 

·         для V семестру, формою підсумкового контролю якого є залік

·      для VI семестру, формою підсумкового контролю якого є екзамен.

Самостійна робота - 162 год.

Практичні заняття - 108 год.

 Рекомендована література

Основна література

1.      Янсон В.В., Свистун Л.В. Практичний курс англійської мови для студентів вищих навчальних закладів. Книга IІ: Навч. посібник. – Англ. мовою. – Київ : ТОВ «ВП Логос-М», 2009. – 352 с. 

Допоміжна

2.      Outcomes. Upper-intermediate. Student’s Book. National Geographic Learning, 2016. – 213 p.

3.       Outcomes. Upper-intermediate. Work Book. National Geographic Learning, 2016. – 135 p.

4.      Барановська Т.В. Граматика англійської мови. Збірник вправ: Навч. посібник. Видання друге, виправлене та доповнене. – Мова англ., укр. – Київ : ТОВ «ВП Логос-М», 2008. – 384 с.

5.      Главацька О.І. BASIC ENGLISH GRAMMAR. Довідник з англійської мови : Навчальний посібник / О.І. Главацька. – Кам’янець-Подільський : ТОВ «Друкарня «Рута», 2015. – 128 с.

  1. Гужва Т. Англійська мова: Розмовні теми у двох частинах. Ч.1: Навчальний посібник. – Харків: Фоліо, 2005. – 414 с. Ч. 2. 333 с.
  2. Azar B. Understanding and Using English Grammar, Fourth Edition. – New York : Pearson Education, 2009. – 530 p.
  3. Murphy, R. Essential Grammar in Use (2nd edition). – CUP, 1997.

9.    Swan M. Practical English Usage. – Oxford : Oxford University Press, 2009. – 658 p.

10.  Murphy, R. Essential Grammar in Use (2"d edition). – CUP, 1997.