Опис (анотація): Брендинг – дисципліна, яка передбачає формування теоретичних та практичних умінь та навичок щодо створення брендів та оцінки результатів їхнього впливу.

Тип: цикл професійної підготовки.

Термін вивчення: 4 курс (7 семестр).

Кількість кредитів: 4 кредитів ECTS: всього 120 год., з них: денна форма навчання – 48 год. аудиторних: 24 год. лекційних, 24 год. практичних занять.

Викладацький склад: кандидат філологічних наук, асистент кафедри журналістики Лівіцька О.В.

Мета курсу: сформувати у студентів теоретичні та практичні знання з основ створення і просування брендів, формування мислення в аспектах ефективного управління брендами, розробці та підтримці брендових стратегій підприємства.

Основні завдання дисципліни:

1)      опанувати методологічний апарат побудови брендів;

2)      отримати концептуальні знання про створення сильних брендів;

3)       набути здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення управління брендом;

4)       засвоїти основні концепцій та принципи позиціювання бренду.

Результати навчання: студенти мають знати зміст понять „брендин”, „бренд”, особливості створення бренда та оцінка його потенціалу, економічні характеристики та атрибути брендів, методи визначення цінності бренду. Студенти мають уміти створювати бренди, застосовувати практичні навички розробки бренд-стратегій підприємства залежно від ринкових умов.

Методи викладання дисципліни: усне слово викладача, пояснення, різні види бесіди (репродуктивна, аналітико-синтетична, евристична та інші), опитування, виконання тестових завдань, створення та розв'язання проблемних ситуацій, виконання вправ, конспектування навчального матеріалу, робота з таблицями, опрацювання наукової літератури, конференції, дискусії тощо.

Методи оцінювання: поточне усне опитування, написання самостійних робіт, письмове тестування, контрольні роботи та зрізи та ін.

 

Розподіл балів, що присвоюються студентам:

 

Денна форма навчання

Поточний

контроль

Самостійна

робота

Модульна контрольна робота

Залік

50

балів

10

балів

40

балів

100

балів

 

Форма підсумкового контролю: залік.

Перелік основної літератури:

  1. Аакер Д. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга. пер. с англ. Н.В. Кияченко, А.Н. Москвичева, Ю.А. Быстрова. – М.: Изд. дом Гребенникова, 2013. – 374 с.
  2. Балабанова Л.В., Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу: [навч. посібник]. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. – 287  с.
  3.  Кендюхов О.В., Ягельська К.Ю., Файвішенко Д.С. Бренд-менеджмент: [навч. посібник]. – Донецьк: ДонНТУ, 2013. – 459 с.
  4. Мороз О.В. Теорія сучасного брендингу: [монографія]. – Вінниця: Універсум «Вінниця», 2013. – 104 с.
  5.  Мазаракі, А.А., Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В. Туристські дестинації (теорія, управління, брендинг): монографія / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – К. : Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 388 с.
  6. Ріпка Ю. М. Організаційний механізм брендингу територій // Державне управління та місцеве самоврядування : тези ХІІ Міжнар. наук. конгресу, 29 березня 2012 р. – Х. : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2012. – С. 142–144.
  7. Шевченко О.Л. Бренд-менеджмент К.: КНЕУ, 2010. 400 с.
  8. Яцишина Л.К., Зимбалевська Ю.В., Виноградов О.А. Бренд-менеджмент: [навч. посібник]. – К.: КНУТД, 2011. – 102 с.

Мова викладання: українська.